بازم پیش خدا زدم زیر قولم!

بازم پیش خدا زدم زیر قولم!

این بار قول داده بودم فقط با خدا درد و دل کنم...

ولی دیروز که درد مثل یه هیولای وحشی

قفسه سینه ام رو داشت می شکست

باز فقط به فکر تو بودم...

ولی خدا مثل همیشه با مهربونی وقتی

رو تخت درمانگاه از درد به خودم میپیچیدم

خودش سراغم اومد و آرومم کرد!

همه میگن دست دکتر درد نکنه...

ولی من میدونم خدا بود که هوامو داشت...

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:, | 10:27 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز